måndag 8 november 2010

Byter förpackning

Kära läsare

Jag håller för tillfället på att byta förpackning. Jag ska byta plats och utseende på min blogg och därmed kommer några ändringar göras i innehåll också. Mina betraktelser stannar men nu kommer också min kulturkritik och essäer läggas ut i samma flöde. Det kanske kan vara trevligt.

Jag funderar ännu på hur jag ska göra med Bernard. Jag vet att han inte får följa med till nästa ställe men frågan är om han ska få vara kvar här och blogga sporadiskt, när han känner för det. Vad tycker ni? Annars kommer jag helt enkelt att avveckla den här bloggen lite i taget. Hoppas att ni följer med mig till nästa ställe.

Den är redan en aning igång, inte på långa vägar färdigställd, men om ni står ut med flyttröran så hoppa gärna in på mythorin.wordpress.com

8 kommentarer:

pere sa...

redirect med länk funkar inte i blogg. nya sidan måste länkas direkt i adressfältet. (dvs skrivas www)
//p

My sa...

tack pere! fixat! :D

Anonym sa...

Det är klart att Bernard måste fortsätta!

Klas

Oretuscherat sa...

=)

RealExams sa...

Very nice blog and your photos is awesome i am so grateful for your post thanks for sharing this post.

What is Medisoft sa...

Hi! I really like your blog. It looks very nice and I'm happy to visit again. Cheers!

Physician Billing Service sa...

Very good blog. I like the photos. Good job.

Looking for billing services? Visit:
medical billing company

Ermin Rajic sa...

Hejsan, blev väldigt glad av att besöka din fina blogg och skulle vilja bjuda in dig till att bli medlem hos oss på gratis-trafik.se så att fler kan få se den=)

Skapa ett gratis konto så får du 500 visningar direkt så att du kan prova vår tjänst. Säg bara till om vi kan hjälpa dig med något genom att skicka ett email via supporten.

Mvh Ermin Rajic