lördag 17 oktober 2009

Bernard ville säga nåt…

Ja, det ville jag faktisk! Hej allihopa! Jag ville bara säga att vi är friska nu, i alla fall jag. Min person hostar lite men det är inte så farligt. Hon bara sjåpar sig men jag tror att hon bara vill ha uppmärksamhet så dä så.

tekanna

Så kan jag ju passa på att säga också att jag just nu inviger den nya söta lilla tekannan med tillhörande kopp som min person köpte förra veckan (min person har sörplat ur den hela veckan men jag fick inte prova förrän nu) och till teet får jag en petite beurre. Ganska god faktiskt. Fast jag tror att fransisarna äter dem till frukost med choklad på, ouläääää.

Annars har väl den här veckan varit urtråkig. Inte har jag fått åkt nånstans, ingen har kommit och hälsat på (förutom Nils förståss men han räknas nästan inte för han är här jämt), min person har varit borta hela dagarna och suttit med näsan i knasiga böcker när hon väl har varit hemma. Dessutom fick jag inte vara med i går och skratta åt filosofin eller vad hon gjorde nu igen. Suck. Men kanske kanske får jag följa med min person och den där fransisan Marion på promenix imorrn men jag kan nog inte hoppas för mycket.

Min person behöver höstlov nu, vacance de toussaint, så att jag kan få se nåt. Men jag slår vad om att hon kommer sitta i böckerna då mä med min vanliga tur.

Men teet är gott i alla fall! Hej hej!

Inga kommentarer: